niedziela, 7 kwietnia 2013

no to niedziela ;)

Dzisiaj chciałabym napisać o jednej z moich pasji jakimi są KSIĄŻKI~.
Moją ulubioną książką jest powieść Światło w ciemności, którą napisała Sharon Sala. Książka opisuję dziewczynę, która po dwudziestu latach odnalazła swoje prawdziwe życie. Polecam.



"Kto czyta książki, żyje podwójnie"

"Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy"

 A wy? Znacie jakieś interesujące książki?


 oto ja. Wiem jestem brzydka, no ale cóż urody się nie wybiera ;)


Zapraszam do komentowania i dodawania do obserwowanych.

P.S Biorę udział w konkursie u lucy-luucy.blogspot.com.
 Serdecznie zapraszam od wygrania szorty ;)
http://lucy-luucy.blogspot.com/2013/04/konkurs-wygraj-szorty.html



 

12 komentarzy:

  1. Ładna jesteś xD
    Ja polecam "Kwiaty na poddaszu" :]

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna jesteś. ;) +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cytaty ! :)
    Jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubione to ,, Harry Potter"- cała seria , ,,Hobbit" ,,Władcy Pierścienia"-cała seria, ,,Ania z Zielonego Wzgórza" cała seria :D
    Polecam jeszcze serie książek ,,Wojna Czarownic"-Maite Carranza ^^

    http://agatha-agathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać :D fajna koszula ;)
    zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jesteś. ;) Ja czytam dużo książek, ale najwięcej przeczytałam z serii 'Heartland' (o koniach), polecam, bo warte przeczytania. ;) Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale chętnie bym przeczytała :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś obserwatorem mojego bloga, więc chciałam Cię powiadomić o zmianie jego nazwy i adresu.
    Zapraszam teraz na adres http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam chyba ulubionej książki. przeczytałam całą sagę "Zmierzch"! ♥
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? :)

    OdpowiedzUsuń