poniedziałek, 1 kwietnia 2013

hei.

hei.

Mój bloog będzie o wszystkim o niczym. 
Na początek przedstawię się Wam. Mam na imię Paulina i mam 14 lat. Chodzę do 1 gimnazjum. Uwielbiam muzykę, sport (koszykówka, piłka nożna) i książki. Moje ulubione gatunki muzyczne to rap i reggae. Mieszkam w woj. Wielkopolskim.
Ogólnie jestem zwykłą nastolatką.
Założyłam bloga, ponieważ zawsze podziwiałam osoby, które nie boją się pokazać innym ludziom jacy są. Chciałabym też założyć kanał na yt, lecz na razie nie mam na to odwagi.
Mam nadzieję że pod moim pierwszym wpisem będzie choć 10 komentarzy. Jeśli macie jakieś pytania to proszę pisać w komentarzu - nie ugryzę. 

moj fbl - photoblog.pl/pauuuliska/ 

+ proszę o dodawanie mnie do obserwowanych, odwdzięczę się. 

29 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna,ja też właśnie założyłam bloga :* dinaaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno założyłam bloga i trochę się stresowałam.
    Zapraszam littleperson55.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :)
    ja też niedawno założyłam bloga
    http://nieprzemijajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :* Ciekawie się zapowiada. Jeżeli potrzebujesz pomocy bądź jeśli będziesz potrzebowała to pisz do mnie ma maila, chętnie pomogę. Znajdziesz go na blogu z prawej strony :) pampise.blogspot.com

    P.s. wyłącz weryfikację obrazkową. Ułatwi to dodawanie komentarzy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom. dzięki za radę <3
      jak nie bd czegoś wiedzieć to napiszę :3

      Usuń
  5. http://weru-weruu.blogspot.com/

    MAM POST O JUSTINIE BIEBERZE ! ZAOBSERWUJ proszę <3
    ja już Cię obserwuję + liczę na rewanż !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwdzięczyłabym się za obserwację, ale nie masz narzędzia obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!

    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle się zaczyna :) Nie mogę zaobserwować, bo nie masz narzędzia obserwatorów :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciała bym Cię zaobserwować , ale nie widzę u Ciebie tego żeby zaobserwować... : /
    Jak będziesz mieć to napisz na moim blogu to zaobserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :) Tak jak inni, ja także nie mogę zaobserwować. Weź w gadżetach dodaj sobie możliwość obserwacji.
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas nie widzę tego narzędzia u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się zapowiada ;)
    ______________________________________
    Zapraszam do mnie dreamsout-loud.blogspot.com showmeyourbarca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za obserwacje :D
    Będę wapdać tu częściej, zapraszam wpadaj do mnie w czwartek post bedzie ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. Wejdziesz na mój, zaobserwujesz i skomentujesz?
    Chciałam Twój zaobserwować, ale się nie da...
    http://creativell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można jeszcze. Wejdź w edycję bloga, kliknij zakładkę UKŁAD następnie na tym co się wyświetli DODAJ GADŻET i w tych gadżetach znajdź obserwatorów i to dodaj. Wtedy będzie można Cie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też stawiam pierwsze kroki w bloggowaniu :)
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/
    zapraszam do mnie i do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog i post :))

    diamonds44.blogspot.com skomentuj i jak ci sie podoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :3
    + Obserwujemy?:* www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post =D

    pies-to-najlepszy-przyjaciel.blogspot.com
    blogkociaki.blogspot.com
    zlote-wlosy.blogspot.com
    Skomentuj, zaobserwuj a się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze się zapowiada

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem w pierwszej gimnazjum ; )
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hej super blog zapraszam do mnie jeśi zostawisz link pod ostatnim kom. i bd mnie obserwować chętnie się odwdzięczę ZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/ ps. ja też lubię czytać książki .

    OdpowiedzUsuń